Uporabnik dimnikarskih storitev ima pravico:
- do vseh obveznih in neobveznih dimnikarskih storitev,
- do pozitivnega strokovnega mnenja in poročila o meritvah, če so njegove naprave v skladu s pravno in tehnično regulativo,
- do obračuna storitev po uradnem ceniku,
- do vpogleda v evidence, ki jih vodi dimnikarska služba in se nanašajo nanj,
- do pritožbe na kakovost, obseg in ceno storitev, če meni, da ni v skladu s predpisi,
- do pohvale na izvedene storitve,
- do nasveta s pravne in tehnične regulative dimnikarskih storitev,
- do identifikacije delavca, ki neposredno izvaja dimnikarsko službo v njegovih prostorih.
Dolžnosti uporabnika dimnikarskih storitev:
- da prijavi vse naprave pooblaščeni dimnikarski organizaciji, oz. dovoli popise le-teh,
- da pridobi za naprave, ki jih uporablja, pozitivno strokovno mnenje – »t.i. dimnikarsko soglasje«,
- da pridobi za naprave, ki jih uporablja pozitivno poročilo o prvih meritvah,
- da zagotovi, oz. omogoči izvajanje vseh obveznih dimnikarskih storitev, kot so čiščenje, letni pregled, občasne meritve, itd.,
- da odpravi pomanjkljivosti, ki jih je dimnikar opazil med opravljanjem dimnikarskih storitev
- da omogoči vstop izvajalcu storitev v vse prostore, v katerih se nahajajo kurilne, dimovodne in prezračevalne naprave,
- da plača opravljene storitve.
Pritožbe in pohvale lahko uporabnik storitev posreduje takoj po opravljeni storitvi neposredno izvajalcu ali kasneje na sedežu podjetja ali jo enostavno pošlje po pošti ali e-pošti (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.). Uradne ure so vsak torek med 8-11h.